Tama ei todellakaan ole mun matkani. vaikka Uganda on hieno maa ja Kampalassa on ihanasti aksonia, mulla on taalla huono onni.

Ensin kortit ei toimineet, sitten liukastuin suihkussa (kylpyammeessa) ja meni nilvesiteet. Eilen oli vapaapaiva, joka vietettiin toisen suomalaisen kanssa jarvella ja sen luona. Illalla lahdettiin viela syomaan ennen kun mun oli tarkoitus palata hotelliin. Ensimmaine ravintola oli kiinni, joten paatettiin menna toiseen. Oltiin edellisessa kulmassa, kun kerjaavat lapset tulivat kieppumaan ymparille. Paatin kiertaa lapset ja katutolpan vasemmalta ja astua ajoradalle vahan ennen kadunkulmaa. Huono idea. En katsonut maahan ja siina ajoradan reunassa olikin sadevesikuilu. Astuin ihan taysilla reunalle ja nilkka nuljahti taysin toisin pain. Hirmuisen sadattelun saattelemana paasin ravintolaan sisalle (noin 15 metrin matka). Vaikka pyysin heti jaita ja nostin jalan ylos, jalka ethti turvota ihan palloksi. Kun suomalaisen kaverin kaveri tuli autollaan, mentiin laakariin. Tutkimuksen tulos oli, etta luita ei ole poikki, mutta nivelsiteet on ainakin venahtaneet pahemman kerran.

Nyt sitten konkkailen maailman epavammasiystavallisimmassa hotellissa. Asun toisessa kerroksessa, eika taalla ole hotellia. Paastakseni konferenssitilaan mun pitaa linkata kepeilla  portaat alas, uima-allasalueen lapi ja toiset portaat yloa. Paastakseni vessaan konferenssitilasta mun pitaa pomppia kaksi kerrosta portaita alas ja ylos. Upeaa. Kammenet on rakoilla, jalka on kuin pallo eika kesta yhtaan painoa.

Onneksi ehdin shopata ihan vahan sentaan. Muuten olis kylla harmittanut, kun keskiviikko on varsinainen shoppauspaiva meidan aikataulussa. Taa on kylla niin hieno paikka, etta pakko tulla uudestaan. Vaikkakin meidan jarvi on kylla paljon parempi! Siella voi uida ja kaikkea!

EDIT: Aiti, oon taalla viime tiistaista tahan torstaihin.