Hahaa! Olen saanut blogi-kunniamerkkeja, oikein kaksin kappalein. Toinen tuli Kiinasta ja toinen Keski-Euroopasta. Kiitoksia vaan kovasti. Koska olen kadeton enka nyt just ehdi paneutua IT:n ihmeelliseen maailmaan, en saa merkkia nakyviin. En yhtaan tieda milla perusteella niita jaetaan, joten myonnan merkkeja ehka vahan myohemmin. Sukulaiset olisivat tietty helppo valinta, kolmella serkulla on blogi ja on mahtavaa lueskella, miten kullakin menee. Toisaalta muiden ulkosuomalaisten blogit ovat hyvaa vertaistukea, joten niitakin voisi harkita.

Tanaan on ehka pakko yrittaa kuitenkin keskittya tyontekoon. Huippufiksu britti, pomon-oikea-kasi tyokaveri jai tanaan lomalle ja nyt pomo nakittelee mulle kaikkia kammottavan vaikeita tehtavia. Hui kauhistus. Ma olen aina ollut superhuono kommentoimaan mitaan tarkeita papereita ja nyt niita on pino mun poydallani. En taida aada kunniamerkkia tasta hommasta.