Tanaan oli kehityskeskustelu. Sain hyvaa ja oikein aiheellista palautetta ja sain itsekin kakistettua, etta kaipaisin enamman ohjausta (vaikka pomo olikin kirjoittanut isoksi plussaksi mun papereihin, etta olen erittain itseohjautuva..). Ainoa varsinainen kritiikki tai kehittamisen kohde oli kommunikaatiossa. Siinakin oli alussa ihan hyvia juttuja, mutta viimeiseksi lauseeksi pomo oli laittanut "Very firm in making her point, might need a little touch of diplomacy." 

Buahhaahhaha!! Ihan kun siina nyt olis ollut mitaan ihmeellista ja uuttaa. Olen kylla koittanut olla suu soukemmalla, mutta kun lahtotilanne on mika on, olen mielstani selvinnyt hurrrrjan hyvin. Niin olin kylla pomonkin mielesta, niinkin hyvin, etta tarjosi jo nyt sita mahdollista kolmatta vuotta. Mina sanoin tietysti heti TAHDON, silla sitahan varte tanne on tultu. Hommassa on kuitenkin viela sata mutkaa matkassa, mista sita tietaa, mita paakonttori meinaa. Mutta noin niin kuin periaatteessa kaikkein tarpeet kohtaavat ja naa olis taalla sitten viela sen kaksi vuotta. Tulenkohan ma hulluksi sina aikana tekemisen puutteesta?