Hehee, tormasin tanaan taas protokollaan, jota ilmankin olisin voinut elaa. Olin viemassa loma-anomuslappua kesalomaa varten pomon pomolle allekirjoitettavaksi. Loma-anomukset naes kulkevat kolmen kaden kautta, HR osasto vahvistaa, etta lomapaivia on jaljella, oma pomo allekirjoittaa, etta suostuu ajankohtaan ja isopomo sitten viela kuittaa. Olen ennenkin vienyt noita lappuja ihan sellaisenaan ja aina olen ne saanut takaisin allekirjoituksen kanssa.

Vaan en tanaan. Isopomon sihteeri on todella mukava nainen, mutta han palautti lomakkeet silta seisomalta. " You should put these in your signature book...!" Mulla ole omaa allekirjoituskirjaa, joten kuulema sit osaston kirja kavi. Kyseessa on siis sellainen kovakantinen, haitarilehtinen kirja, johon voi klemmarilla kiinnittaa allekirjoitusta kaipaavat dokumentit. Vahan olin titysti etta mit vit, mutta koska halusin allekirjoituksen anomukseen akkia, olin kiltti tytto ja etsin kasiini osaston allekirjoituskirjan.

Ja kas. Loma-anomus oli allekirjoitettu hetkessa. Nauratti.