Ma en ikina ole ymmartanyt mitaan sisustamisen paalle. Taman voi todistaa vaikkapa serkkuni, jota aikoinaan alkoi ahdistaa mun puolestani niin paljon, etta osti mun ja pikkusiskonsa kimppakampaan mun huoneeseeni lampunvarjostimen, kun se johdon paassa killuva hehkulamppu kuulema vaan oli niin kamala. Mua ei kylla olis hairinnyt yhtaan. Kuten ei siina kampassa hairinneet myoskaan ne kirveella tehdyt iskut kylpparin oveen - kiva kangas vaan paalle ja hyva oli.

Sittemmin oon vahan petrannut. Sisustussilmaa mulla ei oikein ole, mutta kovalla tsempilla olen yleensa saanut asuntoni nayttamaan ihan siedettavilta. Tiedan kylla, mista EN tykkaa. Se sellainen "kaikki on valkoista ja tavaroita on todella vahan" ei oo mun makuuni. Karjistetysti voisi sanoa, etta mita enemman varia, sen parempi.

Meidan vanha talo taalla naytti mielestani oikein kivalta (tai ainakin julkiset tilat, makuuhuoneisiin en oikein jaksanut panostaa - kahdessa ei mm. ollut lampunvarjostimia...). Tata taloa taas ei kamalasti tarvinnut eika voinut sisustaa, kun kaveri, jolta taa perittiin, oli kaytannossa sisustanut meidan puolesta. Tirpan huoneeseen kuitenkin halusin jotain "omaa'. Sekoitus on aika sillisalaatti (kun siella nyt sit kuitenkin on myos ne edellisen asukkaan jamat) ja melko Afrikka-painotteinen, mutta neiti tykkaa ja se kai on paaasia!

 

Hoitopoydalla makoillessaan Tirpalla on suora nakoyhteys tahan seinakankaaseen, jonka ostin Sambiasta paljon ennen kuin Tirppaa oli edes ajateltu. Rakastan tan varikkkyytta (oikeasti reuna on paljon aniliinimpi ja keskivari paljon voimakkaamman sininen) ja selkeytta!

Hoitopoydan ylapuolella on seinassa kiini Afrikan kartta, jota Tirppa myoskin tykkaa tuijotella ja husia.

Tama on ihan uusi, sekin on Sambiasta (Tribal Textilesin pihalta kojusta). Tirppa rakastaa tata erityisesti ja sen lempihuvia on osoittaa ensin taman kirahvia, kaantya sitten ympari ja osoittaa ton ekan kuvan kirahveja kohti. Ja sitten toistaa tata loputtomiin.

Ja jotta katseleminen ei loppuisi kesken, hoitopoyta vastapaisella seinalla, missa on seinaan upotettu kaappi, on kaapin ovessa tama kangas. Noi kuvakehykset on edellinen asukas todella napparasti liimannut seinaan, joten niista ei paasta eroon vaikka haluttaiskin. Onneksi ne on ihan kivat ja huone on niin iso, etta Afrikka-aiheet ei tukahduta :)