Blantyressa eilisaamusta. Yritin valtella matkustamista ihna viimeiseen saakka - toimistossakin olis ollut niin paljon hommia, etta en nahynyt tahan tapahtumaan osallistumista mitenkaan ihan valttamattomana. Etenkaan, kun tyyppi, jotka meidan puolelta tata jarjesti, ei paassytkaan paikalle (ok, lentojen peruuntuminen Pakistanista laskettakoon ihan hyvaksi syyksi). Eli olen prahaani mukaan koittanut vastailla kaikkiin vaikeisiin kysymyksiin ja hymyillyt kovasti.

Toisaalta olen ihan tyytyvainen etta tulin. Keskustelut on ollet yllattavan mielenkiintoisia ja hotelli, jossa olen, on mukavaakin mukavampi. Inhoan sita pompoosia ja vankilamaista Ryalls'sia, mita opetusministerio rakastaa. Taman kertainen o n rennompi ja enemman lomahotellin kaltainen. Ja mika parasta, vieressa on jatskipaikka!!! Lilongwestahan ei siis saa jatskia (paitsi sataan kertaan sulaineita paketteja supermarketista). Tossa vieressa on paikka, joka tekee jatskia itse! Sen olemassaolo on ollut tahan saakka mulle salattu, koska sijainti on vahan syrjainen ja se pitaa tietaa, etta sinne loytaa.

Homma jatkuu viela la aamuun saakka. Sitten lennahdan Lilongween (koska Air Malawi sattuu lentamaan oikeaan aikaan - nyt niilla on kaytossa vain yksi kone ja suurin osa lennoista on peruttu) ja menen sit viela seuraamaan yhta opettajankoulutusta Lilongwessa. Sunnuntaina saan ehka levata. Mutta tasta eteenpain joka helvetin viikko noin toukokuun loppuun olen reissussa vahintaan kaksi paivaa. Koska ma teen ne toimistotyot, kysympa vaan!