Kavin eilen meedion luona hakemassa Kenya Airwaysille todistuksen siita, etta olen viela lentokelpoinen. Meedio a.k.a laaakari sanoi ovella paivaa, kysyi mun nimen ja sen jalkeen ei puhunutkaan mitaan lomaketta tayttaessaan. Kai se sitten jotenkin aisti mun vointini tai naki paalta tai mita ikina. Ei sita edes kiinnostanut, kuinka pitkalla raskaana ma olen... Lopussa se kertoi, mihin piti saada klinikan kassalta viralliset leimat.

Ja tama oli siis Kenya Airwaysin ainoa hyvaksyma laakari Lilongwessa. Sepa oliskin ollut kamalaa, jos lomakkeet olisi saanut tayttaa joku muu, esimerkiksi mun oma laakarini, joka tietaisi ehka snadisti enemman mun voinnistani. Toisaalta - tarkoitus on myontaa todistuksia lentokelpoisuuteen, joten omalta laakarilta saattaisi tulla ikavaa lisatietoa vaikkapa lisahapen tarpeesta...

Koko lysti kesti 10 minuttia, maksoi 15 euroa ja takasi sen, etta minun pitais paasta lentamaan 2 viikon paasta. Etta siita hyvasta voin kayda meedion luona vaikka useamminkin.