Olen saikulla. Pomo lahetti eilen kotiin iltapaivalla ja sita ennen koko osasto oli jo ehdotellut, etta eikohan olis aika lahtea... Mulla on siis ihan tavallinen rakatauti, eilen ei edes ollut kuumetta eli oma moraali ei millaan olis antanut periksi kotiin jaamiselle.

Ensin olin sita mielta, etta onhan taa nyt jotenkin vahan hassua, etta kaikki pelkaa saavansa pienen kesaflunssan. Siis Afrikassa. Eiks naiden pitaisi pelata ennemmin niita kaikkia oikeasti vaarallisia tauteja, joita taalla esiintyy ihan yleisesti (esim. kolera, lavantauti yms.). Sitten taas muistin, etta ai niin, taallahan ei tosiaan kovin usein flunssaa esiinny. Kollegat ei varmaankaan ole niin hirvean huolissa omasta puolestaan, (kaikilla on siis varaa ja mahdollisuus menna laakariin/saada laakkeita) mutta kaikilla niilla on kotona tyontekijoita, joille pikku flunssa voisikin olla paljon kohtalokkaampi. Ma jotenkin aina unohdan, kuinka yleista HIV on taalla, kun se ei nay katukuvassa. Samoin aliravitsemus vaikuttaa vastustuskykyyn, saati sitten kaikki muut faktorit.

Niin etta ehka ma niistan taalla kotona ihan rauhassa ja menen takaisin duuniin vasta kun olen oikeasti terve. Ja sita paitsi tanaan mulla on lampoakin. Etta hiphei, menen tasta potemaan!